Този път талантливите артисти от студията на Ubisoft, които стоят зад създаването на UBI |art|, насочват своите творчески усилия към медиите, т.е. извън процеса на разработка на видео игрите. Artwork-ът, създаден по време на процеса на разработка на игрите, е източникът на вдъхновение за продуктите от линията UBI |art|. Той е преработен и адаптиран за различни медии; за вестниците – под формата на плакати, литографии, или книги; героите от игрите са преработени като 3D фигурки от смола или винил. Качеството на тези творби е гарантирано от таланта на хората в студията на Ubisoft по целия свят.
В момента е налице уеб сайт, който представя първите UBI |art| творби, базирани на играта Rayman Raving Rabbids. Зайците, които вече са изключително популярни, присъстват под формата на закачливи мини-фигури в комбинация с аксесоари, статуетки, цветни тениски и плюшени играчки. Продуктовата линия включва също и офис аксесоари, календари и плакати, които скоро ще бъдат добавени на уеб сайта. През 2007 година нови търговски марки ще се присъединят към Зайците на ubi-art.com.
Продуктите UBI |art| целят да привлекат вниманието на феновете на игрите на Ubisoft, но също и вниманието на една по-широка публика, която неминуемо ще оцени дизайна, оригиналния замисъл и качеството на творбите.
”Феновете на Ubisoft винаги са изисквали качествени продукти, които да отговарят на качеството на култовите игри на компанията. С UBI |art| ние с удоволствие правим крачка към реализиране на техните желания!”, споделя Yves Guillemot, президент на Ubisoft.