AMD обяви “следваща глава на еволюцията Retail 2.0“ с въвеждане на Център за Vision изживявания (VEC). Това е интерактивен ритейл дисплей, целящ да опрости процеса на закупуване на РС, като позволява на клиентите да избират своя нов компютър на базата на това как те самите възнамеряват да го използват, отколкото само чрез техническите спецификации.
Дисплеят за визуален мърчъндайзинг е с височина около 180 см, разполага с тъч-скрийн, ATI Eyefinity интерфейс и услуги, базирани на облачни технологии. Чрез него купувачите ще могат да изберат най-добрите за тях AMD настолни или мобилни компоненти.
AMD ще представи VEC онлайн на 28 август от 22 часа българско време на интернет адрес www.retail20.com/amd. В предаването от типа „направи-си-сам” ще участват Тони Фернандес-Стол, директор регионален маркетинг на AMD, и Джордж Али, вицепрезидент Мърчъндайзинг, компоненти и DIY (Направи-си-сам) в TigerDirect.
VEC опростява решението за покупка, като дава възможност на потребителите да получат подробна информация за процесорите, графичните карти, чипсетите и платформите на AMD, които пасват точно на нуждите им, подчертаха от компанията.