Делът на търсачката Bing е нараснал с 51% в САЩ за една година. По данни на Nielsen, през юли търсачката на Microsoft е имала дял от 13,6%, докато година по-рано през нея са минавали 9% от търсенията в интернет.
Лидер на пазара остава Google с дял от 64,2%. На второ място е Yahoo с 14,3%, бележейки спад от 17%, спрямо юли миналата година.
Наскоро завърши интеграцията на Bing в сайтовете на Yahoo, по силата на дългосрочно споразумение между Microsoft и интернет компанията. То бе продиктувано от стремежа на Редмънт да конкурира Google.
В началото на 2008 година Microsoft дори се опита да погълне Yahoo, но сделката бе осуетена от тогавашния CEO на интернет гиганта – Джери Янг. По-късно настъпи икономическата криза, Янг напусна поста си, а двете компании стигнаха до компромисна сделка за сътрудничество.