Първата IMAX3D реклама се завъртя в M-Тel IMAX

Подобно на блокбастъри като „Аватар” и „Алиса в страната на чудесата” ТВ рекламата на M-Тel Club с „точковците”, популяризираща програмата за лоялни клиенти на компанията, беше дигитално преобразувана за ненадминатото качество на образ и звук на ПРЕЖИВЯВАНЕТО IMAX®  посредством технологията IMAX DMR (дигитален ремастеринг). С кристално чистите образи, лазерно изравнения дигитален звук и максимизираното зрително поле, IMAX осигурява най-поглъщащото филмово преживяване в света, а сега – и най-добрата рекламна презентация.

M-Тel IMAX e специално проектиран за тази цел. Гигантският (24 х18 метра) заоблен екран е най-големият в България и е приблизително 4 500 пъти по-голям от стандартния ТВ екран. Геометрията на залата максимизира зрителното поле на всеки отделен зрител, поставяйки го ВЪВ филма. Екранът е покрит с патентован високозърнист сребрист слой, който максимизира светлинната поляризация и яркостта. Перфориран е с хиляди миниатюрни дупки, които позволяват да преминава звукът.

За разлика от другите триизмерни технологии, IMAX3D проектира ефекта не в дълбочина, а пред екрана, създавайки илюзията, че образите „изскачат” от него, за да попаднат в скута на зрителя, подсилвайки по този начин усещането му, че се намира ВЪВ филма.

Насладата за окото се допълва от специално проектирана шестканална звукова система, с високоговорители, разработени специално за IMAX, с мощност 12 000 киловата. IMAX PSE® (IMAX Personal Sound Environment) е най-мощната звукова система в света на киното. Тя позволява звукът да се проектира така, че да се „увива” около всеки отделен зрител. Във всеки диапазон той е толкова точен и реалистичен, че зрителят може не само да чуе дори падането на топлийка, но също така и да знае къде точно е паднала.

Рекламният клип „Точковци” е първата родна IMAX продукция, която премина през Великобритания, САЩ и Канада, за да достигне до първата си прожекция в M-Тel IMAX в навечерието на 15-ия рожден ден на телеком лидера и точно за новата IMAX3D премиера „Динозаврите са живи! 3D”.
Зад реализацията й стоят рекламният отдел на M-Тel, агенция Demner Merlicek & Bergmann и продуцентското студио 5th Degree.

Коментар