За втора поредна година, GLOBUL ще предостави всички приходи от SMS-и, изпратени в мрежата на компанията между 00.00 ч. и 24.00 ч. на Коледа, 25 декември, за целите на своята програма „Да чуем детските мечти”. Програмата е насочена към подобряване на уменията за общуване и социализацията на българските деца в неравностойно положение.
По този начин всички абонати на GLOBUL ще станат съпричастни към акцията на мобилния оператор без да е необходимо да предприемат каквито и да било допълнителни действия – достатъчно е просто да поздравят с празника своите близки и приятели. Цената на кратките текстови съобщения няма да бъде увеличавана.
През 2005 г., абонатите на GLOBUL събраха общо 117 400 лв., като компанията пое за своя сметка дължимия ДДС.
През 2006 г., 12 специалисти-терапевти проведоха занимания по арт-комуникация с над 250 деца от училището-интернат за деца с умствени увреждания "Н. Й. Вапцаров" в Елхово и домовете за деца и юноши ”Пеню и Мария Велкови” във Велико Търново и “Св. Николай Мирликийски” в Благоевград. Отделен консултантски екип от водещи български специалисти в областта на детското психическо развитие, терапевтичните и психодраматичните методи контролираха тяхната работа и отчитаха ефективността на програмата.
Същността на заниманията по арт-комуникация е децата да се научат да общуват свободно и да развият своите умения и качества, така че да се справят по-лесно в реалната обществена среда и в различни житейски ситуации след като напуснат дома. Методите, които се използват са арт-терапия, психо-драма, ролеви игли.
Доказано успешна, програмата ще продължи и през 2007 г., като се предвижда в нея да вземат участие и деца от още домове в страната, които ще бъдат селектирани по специални критерии.
Програмата „Да чуем детските мечти” се реализира с подкрепата на Фондация „Помощ за благотворителността в България” (ФПББ), а неин посланик на добра воля е певицата Белослава.През юни 2006 г., коледната акция на GLOBUL спечели наградата за „Най-иновативна кампания” в първото издание на конкурса “ЗАЕДНО” за най-добра кампания за набиране на средства, учреден от фондация “Работилница за граждански инициативи”. В края на ноември, Българския донорски форум обяви компанията за „Най-голям корпоративен дарител” за 2006 г. в категорията „Най-голям абсолютен обем на даренията”.