Европейският лидер в DECT телефонията – Gigaset Communications – ще се опита да заеме 20% пазарен дял и да бъде номер две в сегмента на стационарните безжични телефони у нас през през 2011 г., стана ясно вчера на пресконференция в София. Като част от стратегията си, Gigaset ще ускори въвеждането на нови модели и ще засили връзките си с водещи телекомуникационни оператори.
"България е много важен пазар за Gigaset. Ние сме номер едно на европейския пазар за DECT телефония и това определя бъдещите ни цели тук. От началото на годината постоянно увеличаваме средната продажна цена на продуктите ни в една много конкурентна и сложна икономическа среда", каза Едуард Шмидхофер, който отговаря и за дейността на компанията в България.
По данни от юни 2010 г., Gigaset постига средна продажна цена от 57 евро, сравнено с 46 евро средна цена за индустрията в Европа. В резултат на успешно продуктово портфолио и нова бранд стратегия, Gigaset е увеличила значително оперативната си приходи и печалба в сравнение с резултатите през 2009 г. Към юни 2010 г. пазарният дял на компанията при DECT телефонията достигна 34%. Продуктите на Gigaset се разработват и произвеждат в Германия.
"Да бъдеш номер едно или две на българския пазар не означава задължително голяма продуктова линия от ниско качествени продукти. Проучванията ни показват, че българският потребител също цени добрия дизайн и след като демонстрирахме в Европа, че дори като премиум марка можем да печелим пазарен дял от конкуренцията, няма причина да не постигнем същия успех и в България", допълни Шмидхофер.
Наскоро Gigaset представи в България флагманския модел SL400 и планира да пусне до края на 2010 година пет нови устройства.
"Светът на дигиталните комуникации се промени драстично през последното столетие. Бяха ни нужни 100 години да се освободим от кабелите, но само десет години, за да направим гласовите комуникации достъпни за всички. Дигиталните мрежи обхванаха целия свят, но те все още са относително отделени от гласовите комуникации. В бъдеще дигиталните технологии ще се интегрират по начин, който ще доведе до по-богати и интуитивни способи за човешка комуникация – в дома, офиса или навън", заяви Маркус Шмит-Фумиан, директор "Иновации и дизайн" в Gigaset Communications.