De Hypotheekshop увеличава продажбите си с помощта на QlikView за iPad

Само няколко от секторите в икономиката пострадаха по-сериозно от финансовата индустрия, в следствие на скорошната глобална рецесия. За да се справят с това, от De Hypotheekshop, водещ консултант за ипотечна информация в Холандия, се обърнаха към QlikView, с чиято помощ да могат да получават информация в реално време за продажбите си и маркетинг процесите в компанията директно върху iPad. Като резултат от това, организацията успя да постигне 30% ръст в продажбите, 15% намаление на изразходваните средства за маркетинг и 10% допълнително средно понижение на разходите на всеки от клоновете, в следствие на повишената организационна ефективност и прозрачност на работния процес.

De Hypotheekshop работи напълно независимо от останалите финансови институции, предлагайки своите ипотечни финансови услуги през мрежа от 180 франчайз офиса и обслужва над 15 хиляди клиента годишно. За да се справят с необходимостта от достъп до информация за пазара и продажбите в реално време за своята мрежа от офиси, от De Hypotheekshop се консултираха с HippoLine, партньор за QlikView, който осигурява решение за интелигентен бизнес анализ за iPad. Това Business Intelligence решение агрегира данни от външни източници и информация от компанията, за да може да предложи цялостен поглед над бизнеса на клиента.

“Нашата възможност да получим незабавен, 360-градусов поглед над клиентите, пазара, маржовете и пазарния потенциал на отделните клонове е това, което доведе до значително подобряване на ефективността на разходите. Подобреният поглед над демографските профили на клиентите доведе до повишение в ефективността на продажбите; маркетинг кампаниите вече са по-ефективни, защото знаем точно как да ги насочим към потенциалните клиенти; клоновете имат възможност да се фокусират активно върху своите разходи. Възможността за управление на информацията в реално време през QlikView е това, от което се нуждаеше нашата организация: ясна картина за всички”, коментира Партик Нилсен, Franchise & Formula Manager в De Hypotheekshop.

За да подобрят възприемането на новото решение от потребителите, Нилсен и неговия екип се насочват към въвеждането на QlikView-базираните приложения върху Apple iPad. “През iPad, QlikView предлага невероятно интуитивен интерфейс за работа с комбинация с ‘уау ефекта’ на самото устройство, което кара хората с интерес да искат да го изпробват”, продължи Нилсен. “Компаниите нормално трябва да инвестират време и средства в програми за обучение на служителите, но този път това не беше необходимо. От гледна точка на бюджета, изборът на QlikView за iPad беше напълно оправдано решение”.

Сред начините на използване на QlikView от De Hypotheekshophas са:

Работа на клоновата мрежа – за осигуряване на незабавен поглед над цялата клонова мрежа: разходи, канал за дистрибуция, профил на клиентите, приходи и маржове.

Информация за пазара – събиране на данни от холандския поземлен регистър и статистически агенции, както и банкови и застрахователни компании с цел създаването на нови продукти и услуги.

Увеличаване на продажбите – подобрен поглед над демографската информация за по-добро разбиране на нуждите на клиентите.

Ефективност на продажбите – възможност за достъп в реално време от клоновата мрежа до информация за разходите, приходите, маржовете и канала за дистрибуция за различни продукти.

Проследяване на съвместимостта – възможност за генериране на гъвкави доклади, които да отговорят на новите държавни изисквания свързани с ипотеките.

Коментар