Една успешна фирма трябва да има и социална мисия. Това е веруюто на българския софтуерен разработчик ГенСофт.
За четвърта поредна година компанията участва в благотворителната инициатива ”Българската Коледа”, която цели да помогне на децата в неравностойно положение.
"Личното ни възприятие за нещата винаги ни е карало да изчисляваме успеха не само в мерни единици, но и с това каква е нашата полезност за обществото. Искаме да измерваме успеха с детски усмивки и очички, които вече не плачат", споделиха от ръководството на компанията.
10% от продажбите на софтуерни продукти на ГенСофт през декември м.г. бяха преведени за децата в неравностойно положение.
Съпричастни към инициативата са над 40 клиенти на ГенСофт – компании от различни сектори, които с покупката на софтуер са подпомогнали децата. В рамките на кампанията са събрани 4355 лв.
"Много сме горди от факта, че тази година успяхме да съберем с над 1000 лв. повече от миналата година. Това показва, че трудът ни както по кампанията, така и по развитието на нашите продукти не е бил напразен", коментираха от ГенСофт.
Компанията е един от основните доставчици на софтуер за управление на бизнеса у нас. Близо 8000 фирми ползват основния й продукт MoneyWorks.
Понастоящем ГенСофт разполага с 25 висококвалифицирани специалисти и има офиси в София, Пловдив, Варна и Русе. Новата ERP система на компанията Bizzio спечели златен медал на Пловдивски Панаир 2010.