Пловдивският панаир се прегрупира

Международен панаир Пловдив обяви концептуални промени в своята програма. В календара на проявите се правят размествания, които да привлекат повече делови посетители с интереси  към представените браншове, съобщиха от Панаира.

„Ще продължим да прилагаме гъвкава ценова политика с отстъпки до 45%, за да подкрепим малките и средни фирми”, заяви изпълнителният директор на националния изложбен център Богомил Бонев. Той припомни, че въпреки кризата, заради която по цял свят се отменяха изложения, през миналата година  панаирът изпълни цялата си програма и включи в нея 4 нови прояви, а Конгресният център е бил домакин на над 450 събития.

Най-радикални са преобразуванията в Международния панаир на потребителските стоки и технологии. Изложбите, които се включваха в него, ще се провеждат по различно време в периода от февруари до май, а специализираната изложба за яхти, лодки и екипировка за спорт и свободно време „Boats&Sports Expo” отива в  Международния технически панаир, който е в края на септември.

Идеята за това разместване в календара e на самите участници, твърдят от Панаира, и е мотивирана със спецификата на отделните браншове и техните маркетингови интереси. По света многобраншовите панаири вече се смятат за отживелица, по-предпочитани са специализираните изложения, заяви Богомил Бонев.

Новото групиране на проявите е свързано с вида на деловите посетители с ясно формулирани бизнес цели и се очаква да донесе по-голяма търговска ефективност за изложителите.

Промените са част новата стратегия на Панаира, стартирала през миналата година и насочена към инвестиции в маркетинга, изложителите и техните клиенти.

Коментар