Samsung обяви нова стратегия, наречена „По-умен живот” (Smarter Life) и целяща да запази лидерските позиции и ръста на компанията на европейския пазар, стана ясно на форум в Будапеща.
„Тази година ние ще предизвикаме самите себе си, за да постигнем пазарен дял номер едно във всички продуктови категории”, каза Сеокпил Ким, президент и главен изпълнителен директор на Samsung Electronics Европа. Той дефинира трите стълба на новата стратегия:
• Умен Дизайн: за интуитивен дизайн, който повишава функционалността на продуктите.
• Умно Изживяване: за богато разнообразие от приложения, игри и програми и широка гама от платформи с ярък и динамичен екран.
• Умна Връзка: за автоматично свързване на устройствата с марка Samsung едно с друго, за споделяне на съдържание и цялостно подобрение на изживяването.
Корейският гигант представи иновативни телевизори с интернет връзка, дигитални фотоапарати, мобилни технологии, лаптопи и принтери, отговарящи на концепцията за „по-умен живот”.
Същевременно, компанията обяви, че вече е номер едно в Европа в категории като широкоекранни LCD телевизори, LCD монитори, Blu-Ray плейъри, системи за домашно кино и хладилници.
С приходи за последната година от 135.8 милиарда щатски долара и с личен рекорд в Щатите от 15.2 милиарда долара – най-успешната година в историята на компанията, Samsung заяви, че ще продължи да увеличава пазарния си дял в продуктови категории като мобилни телефони, принтери и нетбуци.