Клиентската база на М-Тел в края на 2010 година възлиза на 5.3 милиона абоната, в сравнение с 5.4 милиона през 2009 година. Това е с 1.9% (104 000) по-малко в сравнение с 2009 година, заради намаляване на клиентите на предплатени карти, съобщи операторът.
Същевременно М-Тел запазва лидерството си на телеком пазара в България с пазарен дял от 49.6 на сто.
Приходите на оператора за цялата 2010 година възлизат на 564.5 милиона евро, като се регистрира намаление с 8,2% в сравнение с 2009 г.
Изходящите минути на абонат се увеличават с 6.4% до 102.8 минути, което се дължи на новите предложения с включени безплатни минути и на конкурентни цени.
Повишаването на минутите отчасти компенсира по-ниските цени на услугите през 2010 година, което заедно с негативния ефект от регулаторните мерки оказва отрицателно влияние на средните приходи от абонат (ARPU): 8.3 евро през 2010 година в сравнение с 9.1 евро за 2009 година (намаление от 8%).
Негативният ефект, който регулаторните намеси и голямата конкуренция имат върху приходите, води до намаляване на EBITDA до 298.6 милиона евро през 2010 (-8.7% в сравнение с предходната година). Оперативният резултат EBIT за 2010 г. намалява до 124.1 милиона евро, което е с 16.1% по-малко в сравнение с края на 2009 година.
М-Тел отчита силно представяне при мобилния броудбанд, където клиентската база на телекома се увеличава двойно – до над 126 000 клиента в края на 2010.
Телекомът регистрира също растеж при клиентите на договор с повече от 200 000 нови абонати, като клиентската база на компанията е нараснала от 3.2 милиона през 2009 г. до 3.4 милиона през 2010 година.
Делът на клиенти на договор е 63.3% в края на 2010 г., в сравнение с 57.6% в края на 2009 година.
Фокус на инвестиционната политика на Мобилтел през 2011 година ще бъде развитието на оптичната мрежа, заяви главният изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер пред български медии във Виена.
Не знам дали остана разумен човек който да е клиент на тази мафиотска шайка Мтел. Откакто минах на Виваком се родих.
Защо никой не ги осъди за злоупотреба с монополно положение, когато преди десетина години бяха само те и продаваха СИМ-картата за 144лв
Имат 5 млн. регистрации на номера до момента. 🙂 Колко реално се ползват от тях – само те си знаят и надали ще кажат. И аз имам повече от 15 гаджета, ама с колко от тях съм спал ;)…
Аз лично имам поне 20 познати, които са си сменили номерата и старите номера не се ползват от години…
Тези поне имат проблеми с новата билинг система и немогат да я нагласят все още – затова надписват сметките. А глобул си ги надписват както им дойде без да имат проблеми….
Заробиха ме още една година, защото точно когато можех да си прекратя договора имаше проблем със новата система с която постоянно се оправдават вече половин година. Предполагам в следващите няколко години ще се оправдават с тази нова система. С нетърпение чакам да ми изтече автоматично подновения договор за да го прекратя и не искам да чуя повече за мтел.
Преди една година си прехвърлих номера от Мтел на Виваком и съм доволен.
В тези 5 млн абоната със сигурно влиза хиляди предлатени прими, които не се използват. Благодарение на загробващите договори с клаузите за подновяване не може да се отчете недоволството на хората и реално напускане. Но и това ще стане скоро. Задържаха ме за 1 година повече заради измама, но другият месец се махам.
Бахти платената статия. Все едно е копирана от финансовия им отчет. 5 млн абонати!? Ало, че то в БГ народа с мобилни апарати е по-малко??
Няколко пъти през годините ставах абонат на М Тел и всеки път заради надписани сметки – напусках. Според мен – фирменият дух на една компания се запазва дълги години независимо от промените в ръководството. Започнала като мафиотска структура, развила се с мафиотски пари, М Тел независимо, че вече е собственост на австрийци продължава да се държи като мутренска компания. Трябва отрезвяване и то ще дойде . Но кога?
От тримата измамници, тези са най-измамните мазньочи!