Компанията Yahoo, играч от Топ 3 на пазара за интернет търсене, пусна тази седмица нова функционалност на своята услуга. Search Direct ще позволи на потребителите да търсят информация в реално време.
На този етап услугата е достъпна само за потребителите в САЩ. Search Direct показва автоматично резултати още при въвеждане на буквите от заявката в реда за търсене.
Подобна функционалност Google пусна още през миналата година. Услугата на лидера в интернет търсенето се нарича Google Instant.
Тестова версия на Search Direct ще бъде интегрирана във във всички сайтове на Yahoo в следващите няколко месеца, съобщи Асошиейтед Прес.
В допълнение, Yahoo ще предложи на рекламодателите нови формати за графични и видео реклами, които ще се показват в резултатите от търсене.
Yahoo се бори да оцелее в конкуренцията на Google и в партньорство с Microsoft. Някога компанията беше лидер в търсенето, но Google я измести.
По-късно Yahoo получи много примамливо предложение за поглъщане от страна на Microsoft, но тогавашното ръководство на компанията начело с основателя Джери Янг отхвърли офертата.
В крайна сметка обаче двете компании влязоха в дългосрочно партньорство, за да се противопоставят по-успешно на Google. В резултат, позициите на Bing – търсачката на Microsoft – значително се подобриха, особено на американския пазар.