Google и Microsoft са двата най-ценни бранда в света, според новия рейтинг BrandDirectory за 2011 година. Като цяло в класацията доминират американски ИТ компании.
На четвърто място е IBM, следвана от Vodafone. Звездата от Купертино – Apple заема осмо място, а на десето е класирана AT&T.
Най-висок ръст бележи Apple, придвижвайки се от 20-то място през миналата година до 8 в сегашната класация. Стойността на бранда е нараснала с 10 милиарда долара до $28,944 млрд.
Цената на бранда на Google пък се е увеличила с 8 милиарда долара, достигайки $44.2 млрд., като така изпреварва бранда на Wal-Mart, който пада на трета позиция.
Второто място е за Microsoft, чийто бранд е оценен на 42,805 милиарда долара.
Девет компании от челната десeтка са американски. Единственото изключение е британският оператор Vodafone, класиран на пето място. Останалите участници в Топ 10 са Bank of America (6), GE (7) и Wells Fargo (9).