Интернет компанията NEG придоби още три български сайта-общности със специфични аудитории. Това са автомобилният форум Tuning.bg, сайтът за техническа информация и тест драйв данни – Testdrive.bg, както и BB-Team.org – източник на информация в областта на храненето, спорта и активния начин на живот.
NEG стартира през 2008 г. като Net Entertainment Group. Тогава компанията придобива най-големия сайт за бременност и майчинство BG-Mamma.com, а година по-късно и футболния сайт Winner.bg.
През октомври 2010 г. компанията придоби мрежата на User Media, оперираща рекламата в автомобилни, спортни и студентски форуми, както и тийнейджърския портал Kefche.com. От началото на тази година NEG въведе системата за излъчване на реклама Ad Ocean.
Стойността на сделките по придобиване на трите нови сайта не беше съобщена от интернет компанията.