British Airways избра Grayling да управлява репутацията й на територията на Европа и Азиатско-тихоокеанския регион, съобщиха от PR агенцията.
Ангажиментите се концентрират в две направления: международна координация на дейностите, консултации в сферата на стратегическите комуникации и подкрепа при кризисни ситуации.
Тригодишният договор, който се отнася за дейности в 38 държави, влезе в сила от 1-ви април 2011 г. Grayling ще използва централизиран (hub and spoke) модел на комуникация, с центрове за Европа и Азиатско-тихоокеанския регион съответно в офисите си в Лондон и Хонконг.
“Доволни сме, че избраха нас и очакваме да засилим партньорството си. British Airways, както и други наскоро привлечени клиенти демонстрират нарастващото влияние на Grayling на глобалния пазар”, коментира главният изпълнителен директор на Grayling Майкъл Мърфи.
Джеймс Ачисън-Грей, международен управляващ директор в Grayling, води представянето на компанията и той ще управлява комуникационната програма в Азиатския център, воден от Брус Шу – управляващ директор за Азия.