Apple, една от най-коментираните компании в последно време, е похарчила само 1,3 милиона долара за лобиране в правителствените среди през първите шест месеца на 2011 година, по данни на First Street Research.
Средствата са били насочени към няколко основни компании, лобиращи за сключване на договори – Capitol Tax Partners, Fierce, Isakowitz & Blalock, Franklin Square Group и Jefferson Consulting Group. Най-много пари е получила Capital Tax Partners – около 80 000 долара за тримесечие.
Apple освен това е разчитала в лобирането на собствени кадри, както и на индивидуални външни лобисти.
Компанията се е опитала да влияе на решенията на политиците в някои бюджетни харчове. Обект на интерес от страна на Купертино са и законите, в частност тези за забрана следенето на деца (Do Not Track Kids Act), геолокационна конфиденциалност (Geolocational Privacy and Surveillance Act) и забрана за следенето онлайн (Do Not Track Me Online Act).
Apple също така е лобирала в данъчното облагане и дори в закона за федералния арбитраж. Компанията е била активна и по отношение на закона за реформиране на патентите, предвид съдебните битки, които води с Android общността.