София, 14 септември, 2011 – SESS.A (Euronext Paris и Luxembourg Stock Exchange: SESG) продължава да работи за нова пазарна експанзия и представи ново лого и корпоративна идентичност на откриването на най-големият ежегоден форум в тази индустрия – IBC (International Broadcast Conference) в Амстердам. Новата марка е фокусирана върху системното използване на името и лого на SES на всички пазари в света, на които оперира компанията. Представянето на нова корпоративна идентичност ще спомогне за уеднаквяване на глобалното представяне на марката, както на традиционните, така и на новите пазари, на които скоро се е установила.
SES е водещият сателитен оператор в света, който в момента прави значителни инвестиции с цел разширяване на своята сателитна флотилия и бизнес. От сега до 2014 г. предстои изстрелването на нови 10 космически апарата, с което SES ще увеличи с 23% капацитета на сателитната си флота в сравнение с края на 2010 г. Като лидер в телевизионните технологии DTH (директно-до-дома) и HD (висока резолюция), днес SES предава повече от 5,900 ТВ и радио канала в цял свят, повече от 1000 от които в HD. 47-те сателита на SES покриват 245 млн. домакинства по целия свят и пренасят 43 DTH платформи през различните континенти. Около 85% от новият сателитен капацитет, който ще бъде достигнат до 2014 ще бъде посветен на динамични и развиващи се пазари в Латинска Америка, Африка, Близкия Изток, Азиатско-Тихоокеанския регион и Индия.
„С въвеждането на новата оптимизирана управленска система през месец май, ние поставихме основите на изпълнението на нашите амбициозни глобални цели, и стратегията за растеж” заяви Ромен Бауш – Президент и Главен изпълнителен директор на SES. “Новият корпоративен дизайн ще подкрепи нашите планове за растеж и ще създаде единен потребителски интерфейс, чрез който ще се приближим до нашите клиенти и ще подсилим връзките си с индустрията. Новата структура и външност на SES представляват логическата последователност в развитието на нашата компания, като водещ и иновативен сателитен оператор”.
Мартин Кубаски, вице президент и Главен регионален директор за Централна и Източна Европа добави: „Що се отнася до ASTRA ние ще продължим да използваме тази марка в комуникацията си, особено в региони и държави, където вече е утвърдена като основна в областта на DTH услугите. Това включва региона на Централна и Източна Европа, Чехия, Словакия, България, Полша, Унгария и Балканския регион, където Astra е добре позната.