IBM финализира придобиването на Unica Corp., вкл. облачните решения на компанията, които спомагат за рационализиране и автоматизиране на маркетинговите процеси и прогнозират предпочитанията на клиентите.
С покупката на Unica и по-рано на Coremetrics, IBM ще осигури на клиентите си възможност за по-ефективни комуникации, като същевременно минимизират маркетинговите разходи.
Unica е помогнала на над 1500 организации от цял свят да анализират по-добре предпочитанията на клиентите и тенденциите, да прогнозират нуждите на клиента, да изпълнят и измерят резултатите на своите маркетингови кампании. Клиенти на Unica са компании като Best Buy, eBay, ING, InterContinental Hotels Group, Monster и US Cellular.
"Пазарът реагира много благоприятно, когато IBM обяви намерението си да придобие Unica", заяви Ючун Лий, изпълнителен директор на Unica. "През последната година, Unica добави близо 450 клиенти, включително и много лидери в бранша като Air France, Autodesk, Hilton Hotels, O2, Qualcomm, и United Airlines", допълни Лий.
С приключване на придобиването на Unica, около 500 служители на компанията ще се присъединят към IBM Software Solutions Group.
"Unica и Coremetrics ще ни помагат да предоставим на клиентите ни детайлна информация за техните потребители, както и измерими резултати за различните канали за продажба. Ние ще поддържаме уеб системите за анализ, в които клиентите на Unica и Coremetrics са инвестирали, като предоставяме иновативни за индустрията възможности за уеб анализ, предназначени за потребители от различни браншове и анализатори, както в самия търговски обект, така и чрез облачни системи", коментира сделката Борислав Борисов, директор софтуерна група, IBM България.
Чрез търговския софтуер WebSphere, последните придобивки на Sterling Commerce, Coremetrics и сега Unica, IBM ще увеличи технологичния си ресурс за автоматизиране и оптимизиране на бизнес процеси от съществено значение. Тези процеси включват събиране на информация, автоматизиране на продажбите, обработка и изпълнение на поръчки.