BizTech 2011 идва с отговори за ИКТ пазара

Обединен информационно-дискусионен форум ще даде отговори за състоянието на технологичния бизнес в България. Първото издание на BizTech 2011 ще се състои на 15 ноември 2011 година в Интер Експо Център, София под мотото „Истината за технологичния бизнес в България”.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА  
Аутсорсингът е сред акцентите на BizTech 2011  
BizTech 2011 ще анализира ИКТ пазара в България  
Дистрибуторският бизнес пред исторически промени  

Форумът ще се фокусира върху четирите основни сегмента на ИКТ пазара – дистрибуция на хардуер и софтуер, системна интеграция, софтуерна индустрия и телекомуникации.

BizTech 2011 ще предложи на аудиторията исторически данни за ИКТ бизнеса, без политика и PR. Колко реално са ключовите компании в България и какъв е техният профил? Колко са заетите – ръст или спад в условията на криза? Кои са топ компаниите и пазарният им дял? Отговори на тези въпроси ще бъдат дадени в информационната част на форума от анализаторската компания CBN.

В допълнение, ще бъде разгледано влиянието на кризата върху ИКТ бизнеса, в частност нивата на промяна в приходите на компаниите. BizTech 2011 ще изнесе и конкретни данни за безспорните печеливши – софтуерният бизнес и кол центровете.

Сред другите акценти на форума са „ИТ търговете по ЗОП – колко и накъде”, както и приносът на технологичния бизнес в БВП на страната през годините. BizTech 2011 ще се ангажира и с прогноза за пазара през настоящата и следващата година.

Желаещите да участват във форума имат на разположение още две седмици за регистрация чрез сайта на събитието – http://www.biztech.print-publishing.bg/. Таксата за четирите панела е 120 лв. без ДДС. Входът за журналисти е безплатен, срещу предварителна онлайн регистрация. Форумът започва в 13,30 ч.

BizTech 2011 се организира от агенция за пазарни анализи и прогнози CBN Pannoff&Stoytcheff, рекламно-издателска къща „Принт енд Пъблишинг” и специализираните медии TechNews.bg и сп. Computer. Във форума ще участват представители на ИКТ бизнеса, държавата и корпоративни потребители.

Коментар