Устройствата Kindle чупят рекорди в интернет магазина Amazon. Компанията твърди, че всяка седмица продава един милион четци на е-книги и таблети с марката Kindle.
CEO-то на Amazon Джеф Безос направи силен ход с таблета Kindle Fire |
Тенденцията се наблюдава от края на ноември. Таблетът Kindle Fire освен това е най-търсеният продукт в Amazon откакто дебютира на пазара преди 11 седмици.
Според вицепрезидента на Amazon Дейв Лимп, Kindle Fire е станал най-успешният от всички продукти, които компанията е пускала някога. Лимп обаче не разкрива точния броя на продадените таблети.
Тайната на успеха на Kindle Fire се крие в добре функциониращата екосистема около устройството. Amazon има голям опит в продажбата на е-четци с услуги за тях и сега прилага същия модел и при таблетите.
В допълнение, Kindle Fire се предлага на цена под 200 долара, което го прави изключително атрактивен продукт. На практика това е най-сериозният конкурент на iPad с потенциал дори да го задмине по продажби.
на практика тва е таблетоподобно на нормална цена…
кретените така и не разбраха че нема кой да купува таблети по 1000$ и киндълите вървят…нямаше да е точно така ако таблетите бяха по 200-300$ 🙂