Apple жъне успехи с iPad дори и там, където не е целевата аудитория на таблета |
В сравнение с 2011-та, бизнесът на Apple с iPad ще нарасне с 68%. Макар и компанията да не счита корпорациите за целева аудитория, таблетът се радва на широка популярност в сегмента.
Според Gartner, през 2012 година таблетите ще продължат победоносното си шествие. Воденето на бизнеса търпи промени и тази тенденция ще продължи до 2015 г. Потребителите привикват към нов стил на живот, който може да се опише като „винаги онлайн", коментират от Gartner.
Облачните изчисления и социалните мрежи са нови възможности за взаимодействие с потребителите. Именно тук таблетите играят роля, поддържайки стила на живот „винаги онлайн”, е коментарът на анализаторската компания.
В момента Apple е едноличен лидер на пазара за таблети. Делът на iPad обаче постепенно намалява под натиск от конкурентите, най-вече от производителите на Android устройства.