Най-силното признание – това на публиката, бе дадено късно снощи на Мобилтел за кампанията „Благодарим ви!”. Наградата беше връчена на церемония, увенчала първото издание на наградите Eventex за организатори на събития и техните партньори.
Отличието за М-Тел прие директорът „Корпоративни комуникации” в компанията Нина Мирчева. По думите й наградата на публиката е без съмнение най-важната във всяко състезание, но в конкретния случай тя е доказателство, че посланието на събитието е достигнало получателите си – клиентите на М-тел.
„Кампанията „Благодарим ви!” доказва силата на хората, която е още по-голяма, когато са спонтанни и искрени”, отбеляза Нина Мирчева и посвети наградата на служителите на М-Тел.
За наградата допринесоха над 500 служители на М-Тел, които се събраха, за да благодарят на клиентите под формата на сърце. Хората, работещи в телекома, искаха да направят жест на признателност за проявеното разбиране и лоялност в труден за компанията период.
На церемонията снощи Мобилтел беше отличена и в още две категории. За „PR събитие на годината” компанията получи второ място от журито на конкурса за посланието „Благодарим ви!”. Телекомът взе и трета награда за „Събитие на годината” с журналистическия конкурс М-Тел Медия Мастърс. Основните критерии, предопределили избора на журито, са креативност и професионализъм. Партньорите на М-тел в двете отличени събития са агенциите „Юнит 1” и „Смарт Д” съответно за „Благодарим ви” и Медиа Мастърс.
В първото издание на Eventex Awards участваха 73 кандидатури в 11 категории. Церемонията събра рекламисти, организатори на събития, медии и PR специалисти.
Явно е оказало нужното влияние върху хората, доволни са от компанията.
chestito na m-tel za pobedata.
Ся, въпреки че имаха затруднения м-тел, трябва да им се признае, че тва там дето хората образуваха сърцето беше доста оригинално и трогателно.
Аз присъствах и между другото, много добре се получи събитието. Според мен наградите ги раздадоха съвсем заслужено на всички участници.
Иване, не си прав. Много направиха и си пролича съвсем ясно, че съжаляват за недоразуменията.
Какво послание ?
Наглост!
Хубава идея за събитие, но по време на трудния период не направиха нищо да поправят грешката. Удовлетвориха само подалите жалби, а който се минал – минал!
това беше една много добра инициатива в знак на извинение, наградата си заслужава.
Абе какви са тия глупости бе!
посланието беше много силно и успя да достигне до хората и най-важно е наистина признанието на публиката.