Софтуерната компания Алое Ко обяви нова версия на своята CRM система, достъпна през най-популярните мобилни платформи. Пощата, календарът и задачите в нея ще бъдат интегрирани с Microsoft Exchange Server и Kerio Mail Server, както и с операционните системи iOS, Android и Windows Phone, съобщи разработчикът.
Корпоративните софтуерни решения, интегрирани с мобилни платформи, вече са стандарт |
Интеграцията ще позволи на служителите да виждат цялата важна за работата си информация през различни мобилни приложения за управление на задачите и пощата, както и да извършват или да виждат промени в реално време.
Новата версия на CRM решението ще се предлага като част от версия 3.0 на системата за управление на бизнеса EnterpriseOne, разработена от Алое Ко, както и отделно от нея.
Пускането на корпоративно софтуерно решение, интегрирано с Android и iOS, вече не е екзотика, а стандарт, предвид факта, че смартфоните и таблетите промениха света на бизнеса през последните години, коментира Иван Аржентински, управител на Алое Ко.
Новата версия 3.0 на EnterpriseOne дава на ръководителите централизирана конзола за управление, която им позволява чрез съществуващите мобилни приложения в телефоните на служителите да виждат и управляват в реално време своите човешки ресурси, да променят задачи, да добавят екипи и много други функционалности.
Всички тези промени се отразяват в стандартните приложения, използвани от служителите, без значение какво е тяхното мобилно устройство или операционна система, поясни Аржентински.
Интеграцията включва възможности за асоцииране на всяка поща, задача или среща с определен контрагент и включване в досието му, съобразно неговите права за достъп, както и за двупосочно синхронизиране на бележките и статуси на задачите.
Освен това в новата версия ще има и опция за прехвърляне на задачи между отговорници със синхронизиране в реално време на календарите им.