Samsung избра първите 10 български участници в стажантската си програма Trends of Tomorrow, която привлече повече от 300 кандидатури за 2012 г.
Кандидатите ще проведат първия си стаж в различни сфери – от ПР и реклама до човешки ресурси и маркетинг в организации като рекламна агенция Leo Burnett, агенция за човешки ресурси Professional и българския клон на Samsung Electronics.
„От всички кандидатури отличихме тези, в които най-ярко изпъкваше силната мотивация, желанието за развитие и визия за бъдещето”, каза Юлия Павлова, ръководител на проекта Trends of Тomorrow в България.
Кампанията цели да подкрепи младите хора в търсенето им на професионална посока. През октомври и ноември 2011 г. организаторите посетиха 12 училища в София, Пловдив и Бургас, където успели хора от различни области (маркетинг, човешки ресурси, реклама) споделиха с учениците своя опит и им дадоха идеи за работата и бъдещите тенденции.
Рeзултатите от анкета относно професионалните предпочитания на учениците показват, че младите хора имат най-много интереси в областта на комуникации и маркетинг (24%), икономика (22%), IT/инженерни специалности (17%), хуманитарни науки (16%) и медицина (8%).
По отношение на категоричността на избора за бъдещо професионално поприще, резултатите сочат, че 45% от отговорилите се двоумят, 33% са уверени в решението си, а 17% все още не са оформили крайното си решение.