Мощен играч навлиза на облачния пазар

Ericsson навлиза на пазара на центрове за данни с решения, които позволяват на телекомуникационните оператори да предложат облачни услуги на корпоративни клиенти. Шведската компания представи на Световния мобилен конгрес в Барселона цялостна клауд платформа, вкл. облачно управление и сигурност.

Концепцията на Ericsson за изграждане и оптимизация на дейта центрове идва в отговор на растящата нужда от облачни услуги, в момент когато компаниите търсят начини да станат по-мобилни. "Облачните услуги предлагат нови бизнес възможности за телекомите”, каза Паоло Колела, мениджър „Консултиране и интеграция на системи” в Ericsson.

При изграждане на облачните решения се прилагат няколко технологични подхода. От гледна точка на консултирането и интеграцията на системи, облачният подход на Ericsson обхваща всичко от изграждане на нови дейта центрове до осигуряване на решения за консолидиране, модернизация и стандартизация на съществуваща ИТ среда.

Ползвайки оптимизирана облачна стратегия, корпоративните клиенти могат да намалят оперативните си разходи за ИТ операции, тъй като ще плащат по-малко за софтуерни лицензи, пространство и климатизация. Освен това облачните услуги и облачният достъп до ИТ средата на компаниите посредством стационарен или мобилен интернет достъп носят допълнителна рентабилност за фирмите.

В световен мащаб всяка година Ericsson обслужва над 1 300 проекта за консултиране и интеграция на системи в „multi-vendor” среда за оператори, правителства, предприятия за комунални услуги и транспортни организации. Звено „Консултиране и интеграция на системи” със своите 12 000 специалисти е част от системата Ericsson Global Services, която разполага с 56 000 собствени специалисти в сферата на услугите, базирани в 180 държави.

Коментар