IAB Форум България очаква над 500 участници

Повече от 500 участници се очакват на националния форум за дигитален маркетинг IAB Форум България на 14 март в Кемпински Хотел Зографски, София. Събитието ще привлече професионалисти в сферите маркетинг, реклама, медии, ПР и комуникации, изследвания, съобщиха организаторите от Сдружение “Интерактив Адвъртайзинг Бюро България” (IAB България).


Лекторите на IAB Форум България ще представят тенденциите в дигиталния маркетинг и за първи път – данни за онлайн рекламата у нас през 2011 г.

Програмата на форума, оформена около тематичните акценти дисплей и мобилна реклама, измерване и ефективност в интернет, включва презентации на експерти от М-Тел, Nielsen Online и IQ mobile, както и от представители на националните IAB асоциации от България, Великобритания и Полша.

На IAB Форум България ще бъдат изнесени резултати от конкретни изследвания за ефективността на дисплей и видео рекламата, данни за мобилното потребление в България, както и тенденциите и добрите практики в мобилния маркетинг в Централна и Източна Европа.

За първи път ще бъдат обявени и резултатите от националното проучване за приходи от онлайн реклама за 2011.

“Вярвам всички са любопитни да разберат какъв е ръстът на онлайн пазара за 2011, какви са темповете на нарастване спрямо 2010, какво се случва с пазара на интернет реклама и кой тип реклама държи първото място. Предварителните резултати са вече готови, но ще изчакаме IAB Форум, за да ги разкрием пред най-подходящата аудитория. Ще анонсираме и ТOП рекламодателите за 2011 г. в интернет”, сподели Лазар Малаков, лидер на работна група “Проучвания” в IAB България.

IAB Форум България е водещ проект на сдружението, подчерта Жанет Найденова, председател на УС на IAB България.

„Стремим се участниците във форума да чуят и видят най-новото в света на дигиталния маркетинг, да почерпят от чуждия опит и добрите български практики. Важно да споделим успешните български проекти и практики. Така можем да сравним развитието на българската дигитална индустрия спрямо други европейски държави и да се обединим върху бъдещите си цели”, допълни Найденова.

Коментар