HP ще заложи на „органично” развитие

HP ще намали зависимостта си от покупки на нови компании и ще заложи преди всичко на „органично” вътрешно развитие, като акцентът ще бъде поставен върху изследванията и разработките (R&D). Това става ясно от дискусиите по време на ежегодната среща на ръководството на ИТ гиганта с акционерите, за която съобщава Electronista.

CEO-то Мег Уитман обеща големи промени в областта на принтерите, сървърите и други подразделения на компанията. И те вече са факт. Компанията обяви, че обединява подразделението за устройства за печат (IPG) с това за персонални компютри (PSG) в нова структура Printing and Personal Systems Group начело с Тод Брадли, който от 2005 г. е изпълнителен директор на PSG. Вайомеш Йоши, шефът на IPG, излиза в пенсия сред 31-годишна успешна кариера в НР.

Очаква се обединението на двете бизнес звена да подобри маркетинговата стратегия на компанията, веригите за доставки и нивото на обслужване. Промените ще доведат също до оптимизиране на разходите и освобождаване на повече средства за инвестиции в развитие на бизнеса.

На събранието с акционерите е било предложено HP да създаде магазинна мрежа, подобно на Apple, за да могат клиентите веднага да купуват новите устройства. Приоритет за Мег Уитман обаче е развитието на сайтовете, откъдето потребителите по-удобно и бързо да пазаруват. Според нея, HP трябва не само да развива еволюционно своите продукти, но и да създава принципно нови категории устройства или фундаментално да промени съществуващите.

Същевременно, подразделението на HP за работа с големи международни клиенти (Global Accounts Sales) влиза в състава на новата структура за корпоративни решения HP Enterprise Group, заедно с подразделенията за корпоративни сървъри, системи за съхранение на данни, мрежови решения и технологична поддръжка. Начело на новото подразделение застава Дейв Донатели.

Коментари по темата: „HP ще заложи на „органично” развитие”

добавете коментар...

  1. Margo

    Онлайн магазините са истината, обаче не мога да си преставя как HP ще станат бутикова марка като Apple, та хотата да спят пред магазините им в очакване на най-новият продукт. Закъснели са малко.

Коментар