Nokia в стихията си – пуска ултраевтини телефони

Nokia обяви четири нови телефона, насочени към най-евтиния сегмент от пазара, където финландската компания е традиционен лидер.

Моделите Nokia 110, 111, 112 и 113 идват с възможност за достъп до Facebook и Twitter от началния екран. В телефоните е инсталиран Nokia Browser, който позволява да бъдат намалени разходите за мобилно предаване на данни за сметка на компресия на трафика до 90%.

В паметта на Nokia 112 е инсталирано приложение eBuddy за ползване на популярни месинджъри.

И четирите модела предоставят 1,8-инчов дисплей, поддържат карти памет с капацитет до 32 GB, имат VGA камери, радио и Bluetooth, а батериите им осигуряват до 10 часа в режим на разговори.

Моделите Nokia 110 и 112 поддържат едновременно използване на две SIM карти. Технологията Easy Swap позволява избор на активен номер без включване на апарата, както и възможност за настройка на 5 SIM профила.

Притежателите на новите телефони ще получат достъп до магазина Nokia Store, в който са налични хиляди приложения. Те ще могат да си свалят безплатно и да ползват завинаги 40 от най-добрите игри на EA.

Nokia 110, 111 и 113 ще струват по 35 евро данъците (без данъци и такси). Моделът Nokia 112 ще се предлага за около 38 евро. Доставките ще започнат на развиващите се пазари през третото тримесечие на 2012 г.

по темата: „Nokia в стихията си – пуска ултраевтини телефони”

добавете коментар...

  1. Петър

    Само в България загуби се покриват със скъпа стока, или по-скоро с високи цени….

  2. .

    С евтина стока не се покриват загуби нито се излиза на печалба. Акционерите едва ли ще реагират положително на ниската добавена стойност.

Коментар