Android приложенията вече с вграден абонамент

Google осигури нова възможност на разработчиците на Android приложения да печелят, след като преди една година въведе т.нар. In-app Billing модел. От няколко дни всички програми, продавани чрез онлайн услугата Google Play, позволяват на потребителите да се абонират на месечна и годишна база за съдържание и характеристики вътре от самите приложения.

В блога на Android пише, че всички абонаменти могат да се подновяват автоматично, за всяко приложение и игра и за всеки тип абонамент. Разработчиците трябва само да зададат цената и периода на плащане, а Google Play управлява транзакциите, свързани с продажбите.

Освен абонамент за приложения от рода на електронни списания и вестници, разработчиците на Android приложения могат да използват новата функционалност за продажба на геймърска валута вътре от самите приложения.

Игра, в която е въведена подобна възможност, е Frontline Commando, разработена от Glu Mobile. Потребителите, свалили шутъра, могат да си купят абонамент за VIP валута.

Новата функция може да се ползва също за музикални услуги, добавяне на геймърски нива и всяко друго допълнително съдържание.

Междувременно, Google обяви, че 23 от 24-те най-продавани Android приложения използват плащане, вградено в самата програма. Компанията въведе „In-app Billing” преди една година, а плащанията по този модел вече превишават приходите от традиционния начин за покупка на приложения.

Коментари по темата: „Android приложенията вече с вграден абонамент”

добавете коментар...

  1. Наблюдател

    Android има потенциала да бъде сериозна платформа, но печалбарството я закла. Прекалено внимание се обръща на геймърите и детинщините, посредствените разработчици на приложения клонят към 100% и в цялата тази боза сигурността и приложимостта за бизнес цели се разми. Далеч по-мила щеше да ми е една строга и стегната система, на която да се разчита безпрекословно :

  2. Peter

    съгласен съм с коментара преди мен. Не се развива тази ОС както трябва.. можеше и по-добре!!

Коментар