IBM обяви нов софтуер, предназначен за подобряване обмена на данни и автоматизиране на сложни маркетинг процеси и дейности, свързани с веригата за доставки в облачна среда. Решението ще позволи на маркетолозите да направят по-ефективно обслужването на клиентите, да повишат ефективността на маркетинг дейностите и да намалят оперативните разходи, съобщи компанията.
IBM Commerce Cloud е първото в индустрията интегрирано решение за е-търговия от корпоративен клас в облачна среда, което обхваща маркетинг, продажби и реализация, подчертаха от компанията. С негова помощ маркетинг мениджърите и специалистите по електронна търговия могат да развият и поддържат онлайн източник на информация, а компании от всякакъв размер да приложат онлайн търговски активности за потребителите, каквито развиват най-известните марки в света.
IBM Commerce в облачна среда е интегрирана платформа за първоначално генериране на интерес от страна на клиентите и впоследствие предлагане, продажба, сключване на сделки и изпълнение на поръчки в облака. Софтуерът предлага предимствата на облачната среда, сред които ниски първоначални капиталови инвестиции и „pay-for-use” модели.
IBM представи и нови Smarter Commerce софтуер и услуги, с които маркетинг мениджърите могат да прилагат персонализирани дигитални активности, насочени към клиенти, ползващи мобилни устройства и социални медии.
С новите решения маркетинг специалистите ще могат да получават незабавно информация за тенденциите в потребителското поведение и да предприемат действия на базата на тази информация.
Софтуерът Smarter Commerce позволява на бизнеса да определи вида устройство, което даден клиент ползва, и да анализира как той реагира на различни кампании. Например, маркетинг специалистите могат да установят, че даден клиент игнорира съобщения от своя смартфон, но да проследява кампании, когато използва таблета си.
С подобен вид информация, маркетинг специалистите могат да създадат и приложат персонализирани дигитални кампании, съобразени с поведението на клиентите.
Наскоро Kiddicare, най-големият онлайн магазин за продукти и аксесоари за бебета във Великобритания, приложи софтуер за бизнес анализ на IBM и увеличи онлайн продажбите си с 20% за период от 4 месеца. Анализирайки поведението а клиентите, Kiddicare бързо идентифицира нови източници на приходи, създава подходящи инициативи за стимулиране на клиентите и прилага по-ефективни стратегии за маркетинг и комуникации.