Facebook, която търпи борсови удари откакто стана публична компания, пусна собствен онлайн магазин за приложения. App Center, досега достъпен само за разработчици, съдържа десктоп и мобилни приложения (за платформи iOS и Android).
Приложенията са сортирани по категории, рейтинг, приятели и отзиви от потребители. С помощта на уеб интерфейс потребителят може да се запознае подробно с продукта, преди да го купи.
Много от мобилните версии на програмите представляват по същество връзки към съответните приложения в Google Play или App Store.
App Center стартира със списък от около 600 приложения. Всеки ден в онлайн магазина ще бъдат добавяни нови програми и игри.
Всъщност, Facebook пусна онлайн магазина си още през май, но досега той беше достъпен само за разработчици. Първоначално App Center ще работи на пазара в САЩ, като по-късно се очаква активирането му и в други страни.
Засега App Center не конкурира магазините на Google или Apple, тъй като разпространява техни приложения. Не се знае обаче как ще се развият нещата в бъдеще.