LG Cinema 3D Smart TV направи революция в телевизионната индустрия

Рядко се случва една технология да бъде толкова влиятелна, че да промени покупателните навици на потребителите по целия свят. Електрическите крушки доведоха до изчезването на газовите лампи, музикалните аудиокасети – до залеза на виниловите плочи, а смартфоните успяха да разрушат PDA индустрията.   

В момента LG Electronics (LG) се намира в подобна позиция. Само за 18 месеца компанията направи революция в телевизионната индустрия с лансирането на телевизорите 3D Smart TV. Те са разработени по иновативната технология  Film Patterned Retarder (FPR), която надминава по качество на изображението популярната 3D технология с активни очила (shutter glasses – SG). За разлика от „активната” технология телевизорите LG CINEMA 3D Smart TV не изискват използването на тежки и обемисти очила, които трябва периодично да се зареждат. Технологията LG 3D TV разчита на значително по-евтини и леки варианти, като тези в киносалоните.

Докато конкурентните 3D технологии се бореха за одобрението на потребителите, обемът на съдържанието, достъпно в триизмерен формат, нарасна значително. Наличието на все по-голям брой популярни 3D филми на DVD насърчава потребителите, особено семействата с деца, да преминат към 3D Smart телевизори. Това се отразява на продажбите на този клас продукти. Компанията за пазарни проучвания DisplaySearch предвижда до края на година да бъдат продадени 25 милиона 3D телевизора.

Тази година LG очаква да засили позициите си на 3D пазара, като увеличи дела на 3D продуктите в портфолиото си телевизори. LG представи също модела CINEMA SCREEN, в който силно намали дебелината на рамката на 3D телевизора и увеличи размера на най-големия предлаган от компанията модел до 84 инча с качество на картината от 8 милиона пиксела. С годишното събитие LG CINEMA 3D Game Festival компанията достигна и до влиятелната геймърска общност.     

В допълнение към предлаганото удобство и ясна картина без трептене телевизорите от серията 3D Smart TV на LG ограничават страничния шум и не допускат смущения в звука.  Комбинацията от „интелигентни” характеристики, богато триизмерно съдържание, концепцията User Experience (UX) и потребителския интерфейс User Interface (UI), част от който са Home Dashboard и интуитивното Magic Remote дистанционно управление, помогнаха на LG да насърчи потребителите да преминат към следващото поколение телевизори.

Значителните предимства на моделите на компанията пред конкурентните продукти не останаха незабелязани от медиите, които единодушно утвърдиха LG CINEMA 3D Smart TV като пазарен лидер. На нарастващо внимание се радва и технологията, която стои зад телевизорите на компанията – FPR. Ето и кратък списък с признанията, които LG CINEMA 3D Smart TV получи от влиятелни издания в последно време:

Which? (Великобритания) определи 47-инчовия телевизор на LG – 3D Smart TV (47LM860) като “Най-добра покупка“ заради отличното HD качество на картината и перфектния звук. Медията обърна специално внимание на иновативното дистанционно управление Magic Remote.

CNET (САЩ) връчи признанието „Избор на издателя“ на 55-инчовия CINEMA 3D Smart TV (55LM9600) и 42-инчовия CINEMA 3D Smart TV (42LM660T). CNET отличи високото 3D качество и определи продуктите на LG като най-добрите на пазара на 3D телевизори. Медията похвали елегантния дизайн, атрактивните Smart възможности и кристално чистата картина на 42-инчовия модел.  

Digital Trends (САЩ) присъди на CINEMA 3D Smart TV (55LM6700) 9 от общо 10 звезди и признанието „Избор на издателя“.

HiVi (Япония): Водещото японско списание за аудиовизуална техника HiVi и най-престижната ежедневна медия Nikkei се изказаха ласкаво за LG CINEMA 3D Smart TV, което е рядкост в страна, известна с недоверието си към чуждестранните марки телевизори.   

CINEMA 3D Smart TV на LG ще бъде изложен в зала 11.2 на Messe Berlin по време на IFA 2012, заедно с други продукти на LG от категорията Домашно развлечение.

Коментар