Apple е бранд номер едно за учениците в САЩ, според проучване на Piper Jaffray |
Популярността на Apple сред учениците продължава да расте, съобщи анализаторската компания Piper Jaffray след проучване в САЩ. Очаква се таблетите на компанията да стнат още по-желани от подрастващите с излизане на модела iPad mini.
Apple продължава стратегията си да привлича вниманието на младите потребители, коментират анализаторите. Компанията определено е най-известният бранд сред американските ученици.
Според проучването, 40% от анкетираните притежават iPhone. Това е почти два пъти по-висок резултат за Apple, отколкото преди една година. 62% от учениците пък планират да си купят смартфон на Apple в близките 6 месеца.
Почти половината анкетирани имат таблет, като 72% от тях са избрали iPad. 43% от учениците засега не могат да си купят таблет, но биха направили това, ако цената на iPad mini е $300.