Microsoft планира да похарчи между 1,5 и 1,8 милиарда долара за маркетинг, свързан с пускането на Windows 8, съобщи Forbes. Това е три пъти повече отколкото струваха рекламните кампании за предходните версии на операционната система.
Така например, за маркетинг на Windows 95 бяха дадени само $200 млн., без да се отчита инфлацията оттогава досега. Суми от порядъка на $1,5-1,8 млрд. са по-характерни за президентски избори, отколкото за нова ОС, коментират анализаторите.
Рекламната кампания на Windows 8 ще стартира едновременно с анонса на различни устройства под управление на новата ОС – компютри, таблети, лаптопи и др.
Microsoft трябва да вложи големи усилия, зада популяризира новата ОС – тя се отличава значително от своите предшественички и носи послание как трябва да изглежда операционната система на бъдещето. Потребителите трябва да повярват, че Windows 8 е по-удобна, по-производителна и като цяло по-добра система, което изисква много сериозен маркетинг.
Нещо, което не става и не е добро, за да го приемат хората и да повярват, че това наистина им харесва трябват много ама наистина много пари за реклама и промивка на мозъци.
А, някои анализатори смятат, че Windows 8 ще е по-голям провал и от Vista … (c:
"Потребителите трябва да повярват, че Windows 8 е по-удобна, по-производителна и като цяло по-добра система, което изисква много сериозен маркетинг."
Разчитат на масирана реклама за да повярваме, че Win8 е това, което казват, че е.
Нищо ново под слънцето.