Броени дни преди излизане на Windows 8 на масовия пазар, Microsoft пусна рекламен видеоклип по един от американските ТВ канали. Видеото, посветено на новата ОС, бе моментално разпространено и в YouTube.
Рекламата залага на ефекта на обратното броене до важното събитие (Windows 8 излиза на 26 октомври). Броенето започва от 10, но не свършва с 1 или 0, а с 8, каквато е цифрата на новата версия на операционната систма.
В клипа се забелязват устройства на Samsung, Sony, Acer и Lenovo, работещи под управление на Windows 8. Правят впечатление също детското присъствие във видеото и акцентът върху сензорния интерфейс.
Видеото е част от маркетингова кампания, свързана с новата ОС, която се оценява на 1,5-1,8 милиарда долара. Тази сума е три пъти по-голяма от разходите за промотиране на Windows 7 и съпоставима с кампаниите на кандидатите за президенти на САЩ.
"…новата ОС, която се оценява на 1,5-1,8 милиарда долара. Тази сума е три пъти по-голяма от разходите за промотиране на Windows 7 и съпоставима с кампаниите на кандидатите за президенти на САЩ."
http://funnyowl.net/42-million-children-may-be-hungry-in-africa-by-2025/