Аудиторията на LinkedIn продължава да расте

Социалната мрежа за професионалисти LinkedIn продължава да увеличава аудиторията си, а заедно с това и приходите. През третото тримесечие компанията отчита 81% ръст на приходите на годишна база – 252 млн. долара, при очаквани от анализаторите 244,1 млн. долара.

Чистата печалба на LinkedIn възлиза на 2,3 милиона долара, или 2 цента на акция, докато преди една година компанията отчете чиста загуба в размер на 1,6 млн. долара, припомня Блумбърг.

В последните месеци LinkedIn въведе редица обновления, вкл. нова главна страница, променен дизайн на лентата с новини и информиране за обновления. Беше добавена също възможност за абониране за новини от известни хора.

Всичко това позволи на мрежата да привлече повече потребители. Ако през май аудиторията на LinkdIn възлизаше на 161 млн. души, през август тя вече наброяваше 175 милиона, а в момента в мрежата членуват 187 милиона професионалисти.

Наскоро компанията съобщи, че всеки ден в LinkedIn се регистрират по над 175 хиляди нови профила. Почти една трета от посещенията идват от мобилни устройства.

Коментар