Разработчикът на мрежово и комуникационно оборудване TP-LINK е успял да подобри своята водеща позиция на световния пазар на безжично мрежово оборудване (WLAN) през третото тримесечие на 2012 година, на база на броя продадени единици оборудване. Това сочи най-новият доклад на анализаторската компания IDC, озаглавен IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker – 2012 Q3. Изследването подрежда производителите на устройства за безжичен интернет според реализираните продажби и приходи.
След като запази лидерската си позиция в класацията на анализаторите по брой продадени устройства за безжични мрежи през първите две тримесечия на тази година, TP-LINK е успяла да разшири своя пазарен дял, достигайки близо 37 процента през третата четвърт. За сравнение делът на компанията през предходните две тримесечия е бил съответно 33% и 34 процента. Технологичният гигант води с близо 20% пред втория в класирането. През третото тримесечие TP-LINK е реализирала 13,6 милиона единици безжично мрежово оборудване, което е с близо 2 млн. повече спрямо втората четвърт на годината.
Изследването показва, че през тази година TP-LINK поддържа впечатляващ ръст на продажбите, в сравнение с данните за 2011 година. Към септември 2012 година, реализираното от компанията WLAN оборудване е 37 милиона бройки, като за сравнение 35 милиона единици са били продадени за цялата 2011 година.
Успехът на TP-LINK се дължи на това, че компанията винаги се стреми да гарантира улесненото използване продуктите си и висока производителност на достъпни цени. Решенията на TP-LINK се предлагат у нас от българския доставчик на мрежово оборудване и компютърна периферия Ланком България.