PayPal с нова политика за обвинените в измами

Компанията за електронни разплащания PayPal реши да промени една от най-оспорваните си политики, а именно процесът, чрез който обвинените в измама могат да се защитят.

Безброй невинни хора и фирми бяха засечени от системата срещу измами на PayPal. Те трябваше да минат един невероятно тежък процес, за да получат отново достъп до замразените си финансови средства.

Всъщност, компанията винаги е имала агресивна политика по отношение на опитите за предотвратяване на измами, но много често това води до негативни резултати. Изключително чест сценарий е легитимна фирма с блокиран достъпа до паричните си средства да се опитва да докаже, че не е измамническа.

В интервю за CNNMoney Ануш Наяр, старши директор на комуникациите в PayPal, обяви, че предстоят големи промени в услугите на компанията и че като цяло проектът ще бъде подложен на основен ремонт. Наяр не уточни какво ще включват тези промени, но даде да се разбере, че предстои фундаментална промяна в бизнес операциите на компанията.

Процесът по оневиняване на компаниите, преминалите през системата за предотвратяване на измами, изглежда ще стане по-прозрачен. Очаква се PayPal да предостави повече информация за стъпките, които трябва да бъдат предприети след наложената забрана, и каква е причината за нея.

Когато е замразена сметка, PayPal иска като доказателство месечния оборот от продажбите – нещо, което не е проблем дори за малък магазин, но може да бъде предоставено и от сметка, набираща средства за благотворителност. PayPal определено ще иска да получи документи като доказателство за случващото се по сметката.

Коментар