Половин година след старта на Outlook.com броят на потребителите на пощенската онлайн услуга превиши 60 милиона, предаде The Next Web.
Първият милион абонати бе достигнат за 6 часа, а 10-ят милион – за половин месец. Броят на абонатите достигна 25 милиона четири месеца след старта на услугата.
В периода от 27 ноември 2012 г. до 18 февруари 2013 г. аудиторията на Outlook.com е нараствала средно със 143 хиляди души на ден. Тази висока активност е резултат от мащабната рекламна кампания на Microsoft, вкл. пренасочването на потребителите от Hotmail към Outlook.com. Microsoft планира да осигури поддръжка на Skype, която също е нейна собственост, чрез Outlook.com.
Същевременно, компанията атакува с видео на сайта Scroogled.com конкурентната услуга Gmail, твърдейки, че тя „чете” кореспонденцията на потребителите с цел предлагане на реклама. Като алтернатива Microsoft предлага на потребителите да преминат към Outlook.com, която не продава реклама и съответно не „чете” съобщенията на абонатите.