Конференция IBM Connect Sofia 2013, посветена на технологичните решения за „social” бизнес, съвместна работа и бъдеща работна среда, ще се проведе на 19 март в София. Събитието се организира от Ай Би Ес България – IBM Premier бизнес партньор, със съдействието на ИТ корпорацията.
IBM Connect Sofia 2013 (наследник на Lotusphere Comes to you) е локално продължение на проведената през януари във Флорида 20-та по ред конференция в областта на корпоративните решения за комуникации и съвместна работа IBM Connect 2013, съобщиха организаторите.
Основна тема на конференцията е “Икономиката на ангажираността” (The Engagement Economy). Иновативните компании инвестират в решения, които предоставят среда за изява на хората, провокират креативността им и ги правят ангажирани към целите на компанията. Реалните положителни бизнес показатели като повишаване на продуктивността на екипите стои в основата на „Икономиката на ангажираността”.
Според проучване на IBM, 71% от изпълнителните директори вярват, че човешкият капитал е основно конкурентно предимство. Свързването на хората с подходящи знания и умения на правилното място и в точното време осигурява ефективност за бизнеса, иновации и лидерски позиции, посочват от компанията.
Над 61% от Fortune 100 компаниите се възползват от „social” бизнес решения на IBM, за да отключат човешкия потенциал, да стимулират иновациите и трансформират бизнес операциите си. Според Forrester, световният пазарен дял на „social“ технологиите ще нарасне до 6,4 млрд. щ.д. през 2016 г. Лидер на този пазар за трета поредна година е IBM, според IDC.
Очаква се конференцията в София да привлече мениджъри и ръководители на отдели в големи организации, управители и собственици на малки и средни фирми, ИТ директори и системни архитекти. Конференцията е отворена и за анализатори, журналисти и блогъри.
Основни акценти на конференцията:
- Как да извлечем полза от промяната в ерата на “The Engagement Economy” и да я материализираме в резултати;
- Как “social” инструментите за бизнеса повишават ефективността на екипите и ангажираността на служителите;
- Реални примери от практиката за успешното прилагане на IBM Social Collaboration портфолиото.