Само седмица след старта напървия национален конкурс за дизайн на ваучерите на предплатената услуга на vivatel, на сайта на мобилния оператор вече има качени над 700 предложения за визии. Това обяви Маркетинг мениджърът електронни комуникации на vivatel Галина Радичева по повод изключително атрактивната надпревара „Качи си имиджа”.
До този момент най-висок интерес сред участниците има към категорията „Природата навън и у дома”, където регистрираните предложения надхвърлят 270. Сред тях преобладават основно теми с морски и планински пейзажи, цветя и животни. В категорията „Животът на града” има над 200 снимки, които показват не само красотата на местните забележителности, но преди всичко съвременния облик на града в неговата динамика или среднощно спокойствие. Визиите, включени в третата категория „Поглед отблизо” представят различни елементи, заснети в много близък план и показват обектите в детайли. Желаещите да се включат в конкурса на vivatel са на възраст от 9 до 74 години. По правила обаче до финала ще бъдат допуснати само участници, навършили 18 години.
„Щастливи сме, че надпреварата „Качи си имиджа” провокира толкова силен интерес сред хората. Вярваме, че до края на конкурса ще открием още много талантливи фотографи”, сподели Маркетинговият директор на vivatel Любов Кирилова.
Общият награден фонд за победителите в инициативата на vivatel е 3000 Евро. Най-добрите предложения сред всички ще бъдат оценявани на базата на оригиналност на идеята, артистичност, художествената стойност, качеството и съдържание на представеното изображение.