Потребителите на iOS устройства консумират 67% от видеотрафика за смартфони, по данни на компанията Ooyala, доставчик на мобилно видео. За сравнение, платформата Android държи една трета от видео трафика.
Същевременно, по данни DC, на Android устройствата се падат 68% от всички продажби на смартфони, докато iOS държи 19%. Едно от възможните обяснения за това разминаване е, че потребителите на iOS гледат видео по-продължително време на своите устройства.
Според Electronista.com, налице е сериозно разминаване в данните между доставените и реално продадените Android устройства на крайни потребите. Почти всички производители на смартфони и таблети, с изключение на Apple и Amazon, съобщават само доставките в търговските мрежи, но не и за продажбите на крайни клиенти.
Apple, за разлика от тях, обявява продажбите именно на крайни клиенти, докато Amazon рядко изнася конкретни данни за продажбите на своите устройства, като вместо това публикува само общите приходи по отдели.