Нокиа заяви високи амбиции на българския пазар

Нокиа ще предлага на българските потребители най-широката гама от продукти във всякакви форми и стилове, стана ясно днес на пресконференция на лидера в мобилните комуникации.

„Мобилните комуникации се променят по-бързо, отколкото много от нас предвиждаха,” заяви Хари Лейнонен, генерален директор на Нокиа за Източното Средиземноморие.
„Нокиа се фокусира не само върху вече много развити пазари, но също и върху бързо развиващи се пазари, какъвто е българският. Този пазар има голям потенциал. Местните мобилни оператори предлагат нови и развиващи се услуги, а българските клиенти искат да улеснят начините на комуникация както в личния, така и в професионалния си живот”, допълни Лейнонен.
Докато мобилната индустрия се трансформира и доразвива, Нокиа все повече се насочва към мултимедийните решения – т.нар. „мултимедия компютри”. Нокиа ги разглежда като устройства, които обединяват много услуги – музика, видео, е-поща и интернет браузване.
До този момент Нокиа е продала повече от 16 милиона мултимедийни компютри Nseries, стана ясно още на пресконференцията, в която участва и регионалният мениджър на компанията за България, Македония, Черна гора и Сърбия – Разван Петреску.  

Коментар