Eжегодна награда “Свободни идеи” обявиха Сирма Груп АД, OnboardCRM (представител на Salesforce.com за България), ТУ Варна и ИТ Академия България. Наградата ще се връчва за най-добри идеи и концепции на нови разработки в областта на ИТ технологиите.
Конкурсът тази година е на тема Най-добра CRM приставка (plug-in). Ще се разглеждат предложения за платформите за CRM по заявка (on demand) SugarCRM и SalesForce.com. В едномесечен срок, от 1 до 31 май 2007 г., участниците трябва да представят своите идейни разработки, с обем не по-голям от 10 стандартни страници.
Авторската концепция трябва да съдържа отговори на няколко въпроса: за какво служи приставката; най-общо описание на работата на потребителите; какво оптимизира; какви са ползите от нея; и необходими платформи.
Жури, съставено от специалисти в областта на CRM приставките, сред които Джордж Холмс, (идеологът на добавката Maketime) и представители на Сирма, OnboardCRM (Salesforce.com) и ИТ Академия България, ще оценява представените конкурсни разработки. Имената на победителите ще бъдат обявени на специална церемония на 5 май 2007 г. в София.
Сирма Груп АД, основният спонсор на тазгодишния конкурс, ще предложи на спечелилия първа награда ангажимент под формата на стаж или трудов договор, свързан с реализация на идеята.
Участниците ще разпределят и награден фонд от 1000 лева. За най-добра интеграция на CRM приложение с външна система наградата е 500 лв. Най-добрите апликации за платформите SalesForce.com и SugarCRM ще спечелят по 250 лв.