Заповядайте на театър: What Premier Can do For You?

В края на април се проведе Microsoft Premier Support EventWhat Premier Can do For You? По оригинален начин, с актьори, разиграващи театрални скечове, бяха показани проблемите, които могат да възникнат в една ИТ среда, начините им за решаване и как Премиер поддръжката може да помогне в тези случаи.

Кампанията се организира, за да демонстрира възможностите на Premier support като най-високото ниво поддръжка за клиентите от Майкрософт. Кристина Никова, Мениджър техническа поддръжкав Майкрософт България,  представи новата програма за Софтуерна осигуровка, в контекста на Премиер поддръжката, и как тя може да подпомогне работата на ИТ специалистите.
Разгледани бяха възможностите на различните типове договори за поддръжка. Основният акцент бе върху „проактивните” или превантивните услуги, които се доставят от специалистите на Майкрософт с цел ранно идентифициране на възможните рискове и проблеми в средата, за да се намали възможността от непредвидени сривове и моменти на неработоспособност на ИТ инфраструктурата.
С присъстващите бяха споделени впечатления на някои от клиентите относно работата с  екипа на Microsoft Premier Support: 
Мирослав Младенов, Директор Дирекция „Управление и експлоатация на корпоративни системи”Мобилтел:
“За нас в Мобилтел стабилността и надеждността са от огромно значение. Затова сме базирали критични за бизнеса ни приложения върху MS SQL. Разбира се, всяка технология се нуждае от специализирана поддръжка. Обърнахме се към Майкрософт, които като доставчик на тези решения биха могли да предложат и най-качествена поддръжка. Съвместната ни работа напълно оправда нашите очаквания. В допълнение към поддръжката, ние получаваме информация за нови версии, корекции и друга техническа информация, специализирани обучения за нашите администратори, използваме съвети и добри практики при внедрявания и промени. Разчитаме на мениджъра, който отговаря за нашата техническа поддръжка, да е ефективен застъпник на компанията и да ни помага да осигурим надеждност на средата според нашите бизнес изисквания.”
Чавдар Димитров, Директор Дирекция „Операции в ИТ инфраструктура”ДСК:
„В контекста на изграждането на централизирано ИТ управление, интегрирането на банката и нейните дружества в единна директория, ние преценихме, че Майкрософт ще е най-добрият избор за поддръжка на системи. Това  е логично продължение на проектите, с които специалистите на Майкрософт ни помогнаха при изграждането на системите. Поддръжката ни предоставя, освен помощ за стабилно опериране на средата, и условия за внедряване на ITIL процеси, изграждане на процедури, обучения за нашите специалисти, съвети, споделяне на успешни практики. Работим в тясно  сътрудничество с нашите мениджъри техническа поддръжка за определени ИТ  активности, които се отнасят до внедрените в банката Майкрософт системи,  за да сме сигурни, че имаме тяхна подкрепа  и съвети преди, по време на и след провеждането на тези дейности. Това ни дава сигурност и създава условия за спокойно опериране на средата.”
На събитието присъстваха ИТ специалисти и мениджъри от корпоративния и малък и среден бизнес сегмент. Те се запознаха с вариантите за поддръжка, подходящи за различни инфраструктури и насочени към различните типове клиенти, според тяхната ИТ зрелост и темп на развитие.

Коментар