М-Тел отчете трикратен ръст на абонатите за първото тримесечие

Проникването на мобилни услуги в България се е увеличило от 84.7% през март 2006 г. на 113.5% в края на март 2007 г., в резултат на продължаващия ръст при всички оператори. Това става ясно от обявяването на финансовите резултати на Telekom Austria Group, в състава на която е и Мобилтел.
Три пъти е увеличил броя на новите си потребители Мобилтел, или общо 179 800 за първите три месеца на тази година, спрямо 60 300 за същия период на 2006 г. Запазвайки първата позиция с 51.1% пазарен дял, компанията е увеличила с 21.7% броя на клиентите си до общо 4.4 милиона към 31 март 2007 г. Броят на абонатите с договор е нараснал с 29.6%, в сравнение с първото тримесечие на 2006 г.
През трите месеца на настоящата година приходите на Мобилтел са се увеличили с 11.7% спрямо същия период на миналата година – до 141.8 милиона евро. Оперативната печалба преди данъци и амортизационни отчисления е нараснала с 6.2% до 81.8 милиона евро.
През първото тримесечие приходите на Тelekom Аustria остават стабилни – общо 1 145.8 милиона евро. След обратните изкупувания през 2006 и 2007 г., стабилни се запазват и доходите от акция, посочват от компанията.
Два пъти повече са новите абонати в мобилния сегмент на Telekom Austria (общо 326 000) през първото тримесечие на годината спрямо същия период на 2006 г. Общият брой клиенти се е увеличил с 15.7% – до 10.6 милиона.
Приходите от мобилни комуникации са нараснали с 0.9% до 694.1 милиона евро, благодарение основно на увеличените приходи от трафик и месечни такси. По-значим е приносът на дъщерните компании на групата в Хърватска, Словения и България.

по темата: „М-Тел отчете трикратен ръст на абонатите за първото тримесечие”

добавете коментар...

  1. Grigoo

    От 2 години чувам от приятели и познати как всички масово бягат от Мтел, тука ми разправят как имали 4.4 милиона абонати хахахахахахаххаха ебаси лъжците:) Ама и самите те не си вярват, щото виждат как затъват все повече и повече:)

Коментар