Потребителите на iOS устройства генерират много повече интернет трафик, отколкото притежателите на други мобилни платформи, сочи проучване на Piper Jaffray.
На iPhone, iPad и iPod touch се падат 69% от априлския уеб трафик, докато месец по-рано епълските устройства държаха 66,4%, а през февруари – 65,3%.
Най-близкият конкурент на iOS – платформата Android е отговорна за 26,5% от мобилния трафик през април. Статистиката на Piper Jaffray отчита посещенията в стотици популярни сайтове, вкл. Answers.com, Tumblr, ChaCha, Examiner, LinkedIn, Bleacher Report, Hubpages, White Pages, Squidoo и Dictionary.com.
Лидерството на Apple на пазара за мобилен интернет потвърждава успеха на субсидирания модел на продажби на iPhone, при който потребителите получават смартфон на занижена цена, но се обвързват с договор към телеком оператор.
Изследването на Piper Jaffray показва също ценността на платформата iOS за рекламодателите. Facebook, например, планира да монетизира мобилната аудитория, а операционната система на Apple може да помогне на социалната мрежа да реализира плана си.
Интересно тия дето си купуват пластмасови играчки на САМСУНГ за какво ги купуват.
Явно не е за да ги ползват …