Собствениците на популярната социална мрежа MySpace обявиха сериозни намерения да се конкурират с YouTube в бързо разрастващия се свят на онлайн видеото. През седмицата стана ясно, че MySpace ще преименува и поднови своята услуга за видео споделяне.
Новата услуга, наречена MySpace TV, ще бъде създадена като независим уеб сайт, в който хората ще могат да си споделят и гледат видео материали, дори ако нямат абонамент за MySpace, съобщи CNET. Сайтът на социалната мрежа, която привлича по 110 милиона потребители месечно, ще предложи и нови възможности за членовете на общността за по-лесно интегриране на видео клиповете, които създават и гледат в своите персонални профайли.
В плана на компанията се набляга на професионални видео материали, за разлика от повечето видео сайтове, където преобладават домашни клипове или така нареченото съдържание, генерирано от потребителите. Наскоро MySpace сключи сделка със Sony за миниепизоди, които представляват петминутни версии на популярни телевизионни шоу програми.
Освен това MySpace открито заяви амбиции да конкурира YouTube. От компанията се позовават на данни на ComScore.com, според които през април видео материалите на MySpace са били гледани от 50.2 милиона американци, докато тези на YouTube – от малко повече, или 57.9 милиона.
YouTube обаче не са притеснени, тъй като над половината от аудиторията на най-популярния видео сайт се намира отвъд океана. Освен това, данните на ComScore.com показват и че през април в YouTube е имало два пъти повече видео клипове, отколкото в MySpace.
YouTube винаги е бил на първо място и ВИНАГИ ЩЕ БЪДЕ НА ПЪРВО МЯСТО !