Lenovo ще утрои производството на смартфони

Lenovo е вторият по популярност бранд за смартфони в Китай след Samsung

Lenovo е вторият по популярност бранд за смартфони в Китай след Samsung

Lenovo планира да утрои бизнеса си със смартфони през финансовата 2013 г., която започна на 1 април, става ясно от интервю на вицепрезидента Лиу Джун пред China Daily. Китайският производител си поставя за цел да продаде 60 млн. смартфона до края на март 2014 г., което е почти три пъти повече спрямо предходната финансова година.

По данни на IDC, през финансовата 2012 г. Lenovo е доставила на пазара 23,5 млн. смартфона, превишавайки пет пъти резултата си от 2011 г. Това предполага, че трикратен ръст през 2013 г. е напълно възможен.

В момента Lenovo заема второ място на китайския пазар за смартфони с дял от 16,7%. Лидер е Samsung, а на трето място е Apple. Анализаторската компания Gartner прогнозира, че през настоящата година Lenovo може да изпревари Samsung на пазара в Китай.

Единствено Lenovo от китайските марки е способна да детронира водещите световни производители на смартфони в родината си. Компанията притежава всичко необходимо за постигане на целта – познаваемост на марката, широка търговска мрежа, впечатляващо портфолио от продукти и приемливи цени.

Освен това Lenovo е позиционирана в сегмента на устройствата от нисък и среден клас, където глобалните брандове са сравнително слаби, отбелязва Gartner.

Коментари по темата: „Lenovo ще утрои производството на смартфони”

добавете коментар...

  1. goodtimes

    Lenovo ще бъде първа сила в Китай и ще измести Samsung много скоро. Последният им мобилен смартфон който не се продава в Европа е в пъти по-добър от S4 и Iphone. Жалко, че не можем да бъдем клиенти на K900.. Голяма битка няма да има, просто защото силите са ясни – в полза на Lenovo.

  2. ivotodorov23

    Голяма битка ще е да изместят Samsung от пазара. Някакви супер модели трябва да пуснат.

Коментар