Стъкленият телевизор DesignLine дебютира у нас

DesignLine ще се предлага на българския пазар в два варианта - с диагонали на екрана 46 и 55 инча

DesignLine ще се предлага на българския пазар в два варианта – с диагонали на екрана 46 и 55 инча

Компанията TP Vision, производител на марката телевизори Philips, показа днес в София своя изцяло стъклен телевизор DesignLine. Моделът е изработен от монолитно стъкло, преминаващо от тъмно към светло, и ще се предлага на българския пазар в два варианта – с диагонали на екрана 46 и 55 инча.

При създаване на телевизора са използвани всички патентовани технологии на Philips, уточниха от TV Vision.

„Осъзнахме, че на пазара на телевизори има нарастваща нужда от модели, създадени основно, за да покриват нуждите на съвременния интериор”, коментира появата на новия стъклен модел Мартайн Смелт, управляващ директор на TP Vision за страните от Централна и Източна Европа.

Същевременно, компанията обяви, че всички телевизори от серията 5000 вече се предлагат с двустранен Ambilight – патентована технология на Philips, която разширява визуално екрана, като излъчва светлина върху стената зад телевизора. Моделите от серия 7000 пък се отличават с тристранен Ambilight.

Коментар